Internetowe Biuro Obsługi

Strona główna

Witaj na stronie Internetowego Biura Obsługi firmy Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Spółka z o.o..

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Sp. z o. o. uprzejmie informuje,  że z dniem 1 września 2017 r. nastąpi zmiana indywidualnych numerów rachunków bankowych do opłat za wodę i ścieki. Nowe rachunki zostaną podane na fakturach rozliczeniowych wystawianych po 1 września br.  Bankiem obsługującym nowe indywidualne rachunki będzie Bank Spółdzielczy w Warcie.Ponadto klienci korzystający z elektronicznego BOK uzyskają możliwość opłacania faktur online.Wszelkich informacji i wyjaśnień udziela BOK tel.500033401 e-mail. zwikwarta@zwikwarta.pl oraz bezpośrednio u klientów inkasenci.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Sp.  z o.o. z siedzibą w Warcie, ul. Łódzka 1 informuje, że zakończył wdrożenie Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK)

Wdrożone udogodnienia w Internetowym Biurze Obsługi Klienta po zalogowaniu się w strefie Klienta w ramach e-usług to m.in., 
- e-odczyt, możliwość podglądu historii odczytów urządzeń pomiarowych, podania odczytu, 
- e-rejestracja zgłoszeń, możliwość dokonywania przez Odbiorcę różnego typu zgłoszeń wynikających z prowadzonych przez ZWiK Warta usług,
- e-płatności, dostęp do stanu salda swoich rozliczeń, oraz możliwość elektronicznej płatności, , 
- e-faktura, po złożeniu w ZWIK Warta wniosku akceptacji e-faktury, odbiorca na podany w akceptacji e-mail będzie otrzymywał informacje o wystawieniu i umieszczeniu w Internetowym Biurze Obsługi Klienta przez ZWiK Warta indywidualnej faktury. 
- e-wezwanie, na e-fakturze umieszczona jest lista niezapłaconych faktur i taka bieżąca e- faktura stanowi jednocześnie wezwanie do zapłaty, 
- e-nota, do e-faktury zostają doliczane odsetki od wpłaty dokonanej po terminie, 
- e-druki-możliwość pobrania druków m.in., wnioski, umowy itd., 
- e-informacje, klient ma możliwość dostępu do wszystkich informacji zamieszczonych przez ZWiK Warta. 
Uruchomienie iBOK ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi. Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe samodzielne załatwienie spraw takich jak: podanie stanu wodomierza, sprawdzenie poprzednich stanów czy nadesłanie do Spółki krótkiej wiadomości lub zapytania. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do internetu z dowolnego miejsca i dowolnej porze będzie mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historie swoich rozliczeń. IBOK pozwoli na pobranie podstawowych dokumentów oraz sprawdzenie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna urządzeń pomiarowych. Umożliwi także przeanalizowanie zużyć za dowolny okres rozliczeniowy. 

Zapraszamy do złożenia w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta  wniosku akceptacji e-faktury (pocztą lub osobiście). Następnie w ciągu 14 dni od jego złożenia użytkownik otrzymuje na adres e-mail indywidualny login oraz hasło, którym posługuje się przy logowaniu do systemu. Internetowe Biuro Obsługi Klienta dostępne jest na naszej stronie internetowej ibo.zwikwarta.pl
Zachęcamy do czytania komunikatów umieszczonych na naszej stronie.
Więcej informacji o nowych funkcjonalnościach uzyskacie Państwo kontaktując się z nami: 

Biuro Obsługi Klienta:

98-290 Warta; ul. Kościuszki 9
Tel/fax: 438295401
Tel. kom: 500 033 401
email:a_zatorska@zwikwarta.pl